I failed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu I failed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu

I failed

Door: Fleur Suijkerbuijk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

Helaas is het me niet gelukt om mijn blog bij te houden in de tijd dat ik in London zit. Facebook en Instagram namen het van waarbenjij.nu over. Haha een erg slap excuus… I know I know! Het gaat me goed hier, heb het onwijs naar mijn zin gehad. Morgen weer naar huis. Wat ga ik het hier missen. London, I'll be back soon!!

Wie weet lukt het me tijdens mijn volgende avontuur wel….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

I want to travel for the rest of my life! I hate having life disrupted by routine.

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 1298
Totaal aantal bezoekers 7880

Voorgaande reizen:

10 Januari 2013 - 10 Juni 2013

A life in London

18 Augustus 2011 - 24 Augustus 2012

Zonvakantie

14 April 2011 - 27 April 2011

Anwärter Kurs

Landen bezocht: