Packing my bags - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu Packing my bags - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu

Packing my bags

Door: Fleur Suijkerbuijk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

13 April 2011 | Nederland, Rucphen

Heb eindelijk al mijn spullen ingepakt. Het is me weer gelukt om onder de 20kg bagage te hebben. Na lang in- en uitpakken natuurlijk! ;)

Vanavond even lekker bankhangen met een filmpje en dan op tijd naar bed. Want papa brengt me vannacht al om 03.00uur naar Schiphol! Ik moet namelijk al om 04.30uur inchecken aangezien mijn vlucht om 07.30uur gaat.

Zodra ik geland ben in Innsbruck zet ik mijn reis verder naar Zell am Ziller.

Misschien tot later!

Keep te soul alive...

  • 14 April 2011 - 17:57

    Mom:

    Ben blij dat het allemaal gelukt is. Is wel erg rustig nu thuis, hoor. Morgen lekker uitslapen! Veel plezier nog en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rucphen

Fleur

I want to travel for the rest of my life! I hate having life disrupted by routine.

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 7901

Voorgaande reizen:

10 Januari 2013 - 10 Juni 2013

A life in London

18 Augustus 2011 - 24 Augustus 2012

Zonvakantie

14 April 2011 - 27 April 2011

Anwärter Kurs

Landen bezocht: