The journey - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu The journey - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu

The journey

Door: Fleur Suijkerbuijk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

14 April 2011 | Oostenrijk, Zell am Ziller

Hey thuisfront,

Het is me gelukt hoor! Ik ben in Zell am Ziller. En al vrij snel ook. Het openbaar vervoer is hier zelfs nog makkelijker dan in Nederland.
Toen ik geland was in Innsbruck ben ik met de bus naar Innsbruck Hauptbahnhof gegaan, daar heb ik de trein genomen richting Kufstein en ben ik in Jenbach uitgestapt. Vanuit Jenbach gaat er een trein naar Mayerhofen met verschillende tussenstops. Een van deze tussenstops was Zell am Ziller. Dus daar ben ik dan maar uitgestapt.

Eenmaal in Zell moest ik even zoeken naar mijn hotel. Na een half uur ronddwalen had ik maar een taxi aangehouden. En je raad het al… Ik zat niet heel ver van mijn hotel vandaan. Maar ik ben er gelukkig veilig en heelhuids aangekomen!
Ik heb mijn spullen in het appartement gedropt en ben gaan skiën. Samen met Diego. Dat is een van de mensen waar ik contact mee heb gehad via de mail. Aardige jongen dus was een prima middagje skiën. We gaan zo naar de MacDonalds! Even lekker plastic frieten en kipnuggets naar binnen kanen. Maar mam, ik zal de komende dagen gezond eten hoor. Hahaha!

Morgen ga ik niet skiën. Even lekker uitslapen (ik ben echt dood van de reis, moest zo verschrikkelijk vroeg op staan!!). Op het gemakje ontbijten en ’s middags even Zell am Ziller verkennen. En wat boodschapjes doen. Wordt een rustige dagje dus. :)

Ik heb ook wat foto’s bijgevoegd. Je schrikt echt van de groene beelden. Echt bizar! Ik dacht vanmorgen ook echt waar is de sneeuw? Maar die hadden ze goed verstopt boven op de berg.

Tot in de volgende mail.


Liebe Grüße,
Fleur

PS. Happy Birthday mom!


‘’Without new experiences, something inside us sleeps. The sleeper must awaken!’’


  • 14 April 2011 - 18:42

    Josephine:

    Hi fleurtje!
    Heel veel pelzier daar in Oostenrijk! Ga je weer een paar weekejes lesgeven of wat ga je precies doen?
    Als je weer thuis bent, wil ik echt wat met je af gaan spreken! veel te lang geleden dat ik je weer gezien heb.
    Veel plezier daar, dikke kus xx

  • 14 April 2011 - 21:08

    Rick Vissers:

    Hee Fleurrie! Diepzinnige quote op 't einde hoor! ;) Geniet er lekker van!

  • 18 April 2011 - 07:56

    Zusje:

    Wat heb je het toch weer goed voor elkaar! Geniet er van en tot over 2 weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Zell am Ziller

Fleur

I want to travel for the rest of my life! I hate having life disrupted by routine.

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 7900

Voorgaande reizen:

10 Januari 2013 - 10 Juni 2013

A life in London

18 Augustus 2011 - 24 Augustus 2012

Zonvakantie

14 April 2011 - 27 April 2011

Anwärter Kurs

Landen bezocht: