Another update - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu Another update - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Fleur Suijkerbuijk - WaarBenJij.nu

Another update

Door: Fleur Suijkerbuijk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 April 2011 | Oostenrijk, Zell am Ziller

Guten Tag Leute,

wie geht's?
Hier gaat het goed. De zon doet goed zijn werk en het skiën gaat ook redelijk goed. De helft zit er nu op ongeveer. De dagen gaan snel voorbij en staan volledig volgepland.
's Ochtends verzamelen we om 9u bij de gondels. Dan gaan we met de groep de hele dag skiën. 's Middags om 3u zijn we klaar en om 4u hebben we Theorie. Best lastig nog, zo in het Tirols. Maar is wel prima bij te houden.
Maandag hebben we Prüfung, het grote examen! Theorie en Praktijk. Dus voor skiën en theoretische zaken zoals Erste Hilfe, Materialkunde, etct etc.
Mijn groep is ontzettend gezellig overdag. We zijn met 9 mensen in de groep waarvan 5 Nederlanders! WTF? Op de hele cursus zijn 9 Nederlanders. Verder zijn er Italianen, Duitsers, Oostenrijkers natuurlijk en wat Poolse.
Heb het dus reuze naar mn zin hier!
Gisteren hebben we Kinderunterricht gehad. Heel de dag in de sneeuw ''gespeeld''. Vanmorgen hadden we Teenunterricht, gingen we met snowblades varen. Was echt volle cool! En vanmiddag hebben we paar uurtjes gesnowboard. Aangezien we daar ook kennis mee gemaakt moesten hebben.

Dit was mijn korte verslagje weer. Misschien volgt er nog een in de komende dagen en anders bis in den Niederlanden.

Liebe Grüße,

Fleur

It's always snowing somewhere!

• 03 Mei 2011 - 16:04

Fleur:

Ik heb m'n Prüfung gehaald. En ben met Zeugnis terug naar huis gekomen!
    Vanaf nu officieel Schneesport Lehrer Ski Teil 1. Hahaha! Ciao